Santa Coloma de Farners. El jove colomenc Joan Pubill guanya la primera edició del premi Maria Antonia Figuerola

Aquest premi està convocat per Fundació Pedagògica El Brot, entitat amb una llarga trajectòria en l’atenció de les dificultats especifiques d’aprenentatge

El colomenc, Joan Pubill Brugués,de 20 anys d’edat,  és estudiant de 3er curs de Graduat en Història a la UAB. Ha guanyat aquest premi amb el treball “La coexistència entre cristians i jueus a Girona en els segles XII-XV. Una aproximació a les causes de la separació, de l’ aïllament i de l’expulsió. Apunts per un conflicte europeu”.
L’objectiu d’aquest premi és motivar els estudiants per conèixer el nostre territori i la nostra història alhora que es vol apropar aquests coneixements a les escoles i instituts.