Platja d'Aro. Platja d’Aro acull del 8 al 12 de maig la 36a edició de l’Open internacional d’Espanya per a joves de tennis taula – SOYC’2013 amb la participació de 25 països

Més de 300 joves esportistes amb projecció de futur hi competiran durant quatre dies

El Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro acull per dissetena vegada consecutiva, del 8 al 12 de maig, la 36a edició de l’Open Internacional d’Espanya per a Joves de Tennis Taula – SYOC 2013 (Spanish Youth Open Championships) que compta amb la participació de300 esportistes de 25 països, d’entre els que destaquen algunes potències mundials comJapó,Rússia,França oAlemanya.La prova es disputa en les categories cadet i juvenil i en les modalitats individual, dobles i equips. A més a més dels millors jugadors de les respectives seleccions, la competició comptarà amb la participació d’un centenar més de persones entre jutges–àrbitres, delegats, entrenadors i tècnics. Aquest Open és una de les proves més destacades per a joves esportistes amb projecció internacional i de futur.

El gran nombre d’inscripcions avalen la categoria de la competició i posen de manifest l’alt grau de valoració que tenen les federacions d’altres països per l’organització de la prova i per la qualitat dels serveis que ofereix Platja d’Aro com a escenari d’aquest esdeveniment esportiu. La competició s’emmarca dins de l’ITTF World Junior Circuit. Al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro hi haurà esportistes d’Argentina, Àustria, Bèlgica, Canadà, Dinamarca, Espanya, Finlàndia, França, Alemanya, Hongria, Israel, Itàlia, Japó, Corea, Luxemburg, Lituània, Holanda, Noruega, Polònia, Perú, Portugal, Rússia, Eslovàquia, Taipei i Estats Units.Els darrers anys hi han passat jugadors de molt renom com l’alemany Timó (que ha estat campió d’Europa i número 1 mundial), el també germànic Christian Suss o el japonès Jun Mizutani (que amb menys de 18 anys va aconseguir ser un dels millors 25 palistes del món).

L’organització de l’Open al municipi des de fa disset anys és fruit de la col·laboració de la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro i la Federació Catalana de Tennis Taula, amb el suport d’altres entitats com la Reial Federació Espanyola de Tennis Taula, el Consell Català de l’Esport i la Diputació de Girona, i diverses empreses privades.