Santa Coloma de Farners. La seixantena edició del Concurs Exposició de Flors ha convidat a visitar diferents espais de Santa Coloma de Farners

El muntatge més visitat i fotografiat ha estat una recreació d’una estació de tren del carril-bici Santa Coloma de Farners-Girona que s’ha ubicat a les mesures de la plaça Farners

El concurs de flors i plantes ha tingut la participació de més d’un centenar de conjunts florals, flors individuals, arbustos, plantes d’interior i exterior o bonsais.
La Brigada Municipal ha estat l’encarregada de fer el disseny i instal•lació dels muntatges, amb la col•laboració de diferents establiments i floristeries de Santa Coloma de Farners.
El concurs de flors s’ha pogut visitar durant tot el cap de setmana a la capella dels Dolors de l’església parroquial, mentre que l’exposició de flors i plantes, amb els corresponents muntatges, han estat instal•lats a les mesures de la plaça Farners i als patis de la Casa de la Paraula, de la Biblioteca Joan Vinyoli i de la Llar de Jubilats.

Imatge: Flors a la plaça (La Selva Comunica)