Maçanet de la Selva. Maçanet de la Selva amplia a dos dies la Fira de Pagès i d’Artesania a causa de l’èxit del darrer any

Parades amb productes artesans de qualitat, tallers i oficis ompliran els carrers del municipi els dies 4 i 5 de maig

La Comissió de festes Cabrapoma amb el patrocini de l'Ajuntament de Maçanet de la Selva han preparat per als pròxims 4 i 5 de maig la Fira de Pagès i d'Artesania, que aquest any s'amplia a dos dies a causa de l'èxit de l'última edició. L'any passat es va presentar el fesol menut de l'Ull Ros, amb denominació d'origen a Maçanet, que al cap de dues hores de fira ja s'havia esgotat.

Enguany, el certamen comptarà amb parades de productes artesans de qualitat, exposicions, tallers i oficis. A més, les entitats locals tenen l'oportunitat de fer conèixer les seves activitats. Una de les novetats d'aquest any és un espai dedicat a promocionar els municipis de la comarca, i on hi haurà l'actuació dels cantaires de Farners.

La fira s'emmarca en la festa petita de Maçanet de la Selva, la del Roser. Els actes començaran dissabte a les dotze del matí amb activitats com l'homenatge a Salvador Espriu, amb lectura de poemes i actuació del cantautor Toni Subirana; Tu Tú KéKé, a la Pista Jardí (amb botifarrada popular) tancarà els actes de dissabte a dos quarts de nou del vespre. Diumenge començarà de bon matí, a les vuit, amb una tractorada, l'exposició de tractors antics i engegada de motors històrics  al camp de Can Cinto i mostra de puntaires. Seguirà amb totes les parades que envoltaran la plaça de l'Església i els carrers propers. Els actes s'allargaran tot el dia. Al museu de Can Falló hi haurà una exposició dedicada al blat de moro i també s’hi exposaran en primícia les dues darreres màquines de fer esclops del país. La fira es clourà a dos quarts de nou del vespre.