Llagostera. Segueix obert el procés de votació ciutadana per escollir el destí de 40.000 euros del pressupost municipal de Llagostera

En només dues setmanes s'han superat els 500 vots

Les votacions es poden fer telemàticament i físicament fins al proper dia 20 de febrer

La compra de robots pedagògics per a les escoles Puig de les Cadires i Lacustària, la programació setmanal de sardanes per als mesos d'estiu, condicionar la vorera del carrer ramal fins al carrer Panedes, il·luminar el tram del carril bici entre el parc de l'estació i la cruïlla de la carretera de Sant Llorenç, il·luminar el corriol entre la plaça Mas Sec i el carrer Donzelles, millorar el cablejat elèctric del carrer Barcelona i crear un eslògan per a Llagostera són les set propostes que l'Ajuntament de Llagostera ha sotmès a votació popular.

El regidor d'Hisenda de l'Ajuntament de Llagostera, Ramon Soler, s'ha mostrat molt satisfet amb el ritme de les votacions, que ha superat en escreix el de l'any passat, on van comptabilitzar-se un total de 345 persones. Tot i així Soler, ha explicat 'que des de l'Ajuntament sempre hem valorat la participació ciutadana per la seva qualitat i no tant per la seva quantitat'. En aquest sentit ha valorat molt positivament el procés de recollida de propostes iniciat a finals de l'any passat i la qualitat d'aquestes.

Les votacions es poden fer presencialment amb la utilització d'unes butlletes que s'han fet arribar a totes les llars o bé telemàticament des de l'espai de participació ciutadana de llagostera.cat

Per votar és necessari estar empadronat a Llagostera i tenir 16 anys en endavant. Les votacions es podran fer fins al proper 20 de febrer.

Els resultats de la votació es donaran a conèixer a finals del mes de febrer i es publicaran al web de l'Ajuntament.

Per a més informació podeu contactar amb Marc Sureda al 667732409.

1486469652IMG_6098.JPG