Fornells de la Selva. L'exalcalde de Fornells, Martí Puigdemassa, obre el cap de setmana de la Festa Major

Fornells de la Selva va obrir el cap de setmana de la Festa Major el divendres a la tarda amb una cercavil•la encapçalada per els gegants Vidal i la Sibil•la. Desenes de nens i nenes van seguir-los fins a la zona esportiva El Molí on posteriorment es va donar el tret de sortida oficial a la festa. El pregoner, Martí Puigdemassa, que fins aleshores s'havia mantingut en secret, va ser l'encarregat d'obrir foc i donar pas a la sopar a la fresca amb centenars de persones. Al sopar, on hi va regnar les ganes de passar-ho bé i gaudir de la festa, hi va assistir l'alcalde de Campllong, Lluís Freixas, i l'alcalde de Llambilles, Josep Maria Vidal i Vidal. La nit a la zona esportiva del Molí va acabar amb una cantada d'havaneres i ball popular. I, mentre el poble sopava a la fresca, els més joves feien també el seu sopar. Un sopar que organitza l'Ajuntament per als joves del poble que durant aquest any han fet els 18 anys. Aqueta ha estat la segona edició d'aquest esdeveniment. Les activitats han continuat durant tot el cap de setmana en una Festa Major en la que hi ha més de 20 actes programats per a tots els públics.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409