Fornells de la Selva. Fornells de la Selva celebra els 10 anys del JAC per Sant Vidal

Els membres de Jovent Actiu anuncien que destinaran els beneficis de la Nit Jove al Banc d'Aliments per convertir la celebració en una festa també solidària

La Festa de Sant Vidal va començar aquest dissabte al matí al Centre Social amb la celebració dels 10 anys de Jovent Actiu amb un exposició on es repassa totes les activitats que ha fet l'entitat durant aquests anys.
Els responsables del JAC han anunciat que, aquest any, destinaran tots els beneficis que obtinguin de la nit jove al Banc d'Aliments i, d'aquesta manera, convertir la celebració en una festa també solidària.
El regidor de Joventut, Narcís Boschdemont, va agrair la feina feta pel JAC durant aquest temps i va recordar com va començar a néixer aquesta entitat. “Tot va començar ara farà uns 11 anys després d'una reunió del casal a la parròquia on tres monitors vam començar a donar-li voltes per fer alguna cosa pel jovent de Fornells de la Selva”, va recordar el regidor.
Les activitats van continuar dissabte a la tarda amb l'animació infantil a la sala polivalent que organitza l'Agrupació Cultural, per després donar pas al sopar de festa i la Nit Jove. I diumenge amb activitats com circuits de trens petits, l'ofici solemne, les sardanes i el ball de festa.