Figueres. Més de 100 instragrames inscrits a l'#InstaFigueres

L'àrea de Promoció de l'Ajuntament de Figueres ha rebut 104 peticions d'instagramers per participar al primer #InstaFigueres, que es farà a la ciutat el proper 1 de maig, coincidint amb les Fires i Festes de la Santa Creu. Xifra que segons els organitzadors està per sobre d'altres iniciatives semblants que s'han en altres municipis de la demarcació.

Els participants estan convocats a les 10 h a la plaça de l'Església on es farà un esmorzar organitzat pels hotelers de la ciutat. Després de l'àpat i d'unes fotos dels participants al photocall, es dividiran en quatre grups, els quals faran una visita a la ciutat acompanyats d'un guia.

Les fotografies premiades es donaran a conèixer el 3 de maig.