Roses. CLINC!, el llenguatge de les bombolles, al Teatre Municipal de Roses

Amb motiu de la celebració del 10è aniversari de la Biblioteca Municipal Jaume Vicens Vives, l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Roses porta al Teatre Municipal l'actuació de l'espectacle Clinc!, de la Companyia Pep Bou. La representació tindrà lloc el proper dissabte, 4 de maig, a les 18 h. El preu de l'entrada és de 20 euros.

Espectacle de Bombolles
Clinc! és el nou muntatge de la companyia Pep Bou. Fruit dels anys d’experimentació amb el llenguatge de les bombolles de sabó i altres estructures tensioactives, neix aquest muntatge creat i dirigit per Pep Bou i protagonitzat per dos dels talents emergents de la companyia.

El muntatge és un pas més en el llenguatge propi de la factoria Bou, incorporant nous personatges i dotant-lo d’una accentuada tonalitat còmica que conforma un tipus d’espectacle innovador on les escenes de teatre visual no són els únics protagonistes de l’obra. Es narra les peripècies de dos personatges que es troben en un món ignot on tot els hi és desconegut. Mitjançant l’experimentació inicien un procés cap al coneixement exterior i interior que no culminarà fins que facin Clinc!