Tossa de Mar. Tossa mostrarà els seus productes de pastisseria tradicionals i típics en el Domus Sent Soví d’Hostalric

El centre gastronòmic acollirà la degustació el proper 3 de maig a partir de les 20:30h.

L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tossa, en col•laboració amb l’Ajuntament d’Hostalric, ha impulsat una demostració i degustació oberta a tothom de la campanya “Tossa Dolça” en el Centre Domus Sent Soví d’Hostalric. L’acte, del que cal inscriure’s, es farà el proper divendres 3 de maig a partir de les 20:30h. i l’objectiu és donar a conèixer els productes de pastisseria tradicionals i típics de Tossa.

El Domus Sent Soví d’Hostalric és un centre gastronòmic que fomenta l’interès i el coneixement pel patrimoni gastronòmic català com a element d’identitat, a través d’una experiència estimulant, que combina tradició i innovació per descobrir i valorar els productes de la terra.

Així mateix, cal recordar que “Tossa Dolça” és una campanya per posar en valor tots aquells productes de pastisseria tradicionals i típics de Tossa. Alguns dels productes de la campanya són les florentines; les neules; les roques; i les tortades, brises i túrsies de Tossa.

Més informació a: www.tossademar.com/tossadolça
Més informació a: http://domussentsovi.blogspot.com.es/