Cassà de la Selva. Cassà programa tres tallers participatius per desenvolupar el Pla estratègic del municipi

L'objectiu dels tallers és debatre sobre on es troba el poble en diferents temes i on es vol arribar als propers anys.

Hi ha programats tallers pels tres primers dijous de febrer en els que es tractaran temes socials, econòmics i territorials.

L'Ajuntament de Cassà ha convocat per aquest dijous 2 de febrer a les 19 h a l'Espai Jove l'Escorxador el primer dels tres tallers participatius oberts a la ciutadania per debatre sobre les línies estratègiques que haurà de seguir el municipi al llarg dels propers anys.

Els tallers, que tindran lloc els tres primers dijous de febrer de 19 a 21.15 h a l'Espai Jove l'Escorxador, serviran per tractar tres temàtiques diferents: àmbit social (es debatrà el model de poble que es vol a nivell de cultura, educació, joventut, esports, entitats, salut, gent gran, serveis socials...), àmbit econòmic (es debatrà el model de poble que es vol a nivell econòmic, comercial, ocupacional...) i l'àmbit urbà-territorial (es debatrà el model de poble que es vol a nivell de via pública, parcs, jardins, urbanisme, medi ambient, residus...). Aquestes sessions serviran per diagnosticar a quin punt es troba el municipi sobre diferents temes i decidir a on es vol ser d'aquí a uns anys. Les conclusions recollides en aquests tallers serviran de full de ruta per als propers anys.

L'Alcalde de Cassà de la Selva, Martí Vallès, destaca que 'el Pla estratègic del municipi és una iniciativa promoguda pels dos grups polítics de l'Ajuntament i pretén transcendir legislatures'. Vallès remarca que 'és un projecte de poble en el que l'opinió de tots els ciutadans serà valuosa.'

Els ciutadans poden ampliar la informació del Pla estratègic de Cassà de la Selva i inscriure's als tallers del mes de febrer a www.cassa.cat/plaestrategic o també poden contactar amb l'àrea de Comunicació de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05.

1485802801Retol tallers pla estrategic.jpg
1485802802Taller dels pressupostos participatius 2016.jpg