Palamós. Més de 500 joves escolars d’arreu de Catalunya participaran l’1 de maig a la 33a edició de les “12 Hores de Bàsquet” de l’escola La Salle de Palamós

Ahir dimecres es va presentar aquesta destacada activitat esportiva i festiva que comptarà enguany amb la participació de 41 equips que pertanyen a 15 clubs de bàsquet. Els infants i joves escolars participants, amb edats de 4 a 15 anys, disputaran els encontres en les categories d'iniciació P-4 i P-5, escoleta, pre-mini i mini masculí i femení. Entre els patrocinadors de la prova esportiva cal destacar enguany la col·laboració dels equips FIATC Joventut i del Regal Barça, els quals lliuraran dues samarretes firmades pels seus jugadors. Els organitzadors preveuen que la celebració de les “12 Hores de Bàsquet” portarà un any més a Palamós més de mil cinc-centes persones.

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) i la direcció del col·legi La Salle de Palamós organitzaran el proper dimecres, 1 de maig, les tradicionals “12 Hores de Bàsquet”, una veterana competició esportiva que enguany celebra la seva 33a edició. Es tracta doncs del campionat de bàsquet escolar més antic de Catalunya.

Ahir dimecres 24 d’abril, la sala d’actes de l’Ajuntament de Palamós va acollir la presentació oficial de la nova edició d’aquesta activitat esportiva i festiva en un acte que va comptar amb la presència de l’alcaldessa de Palamós, M. Teresa Ferrés, la presidenta AMPA del col·legi La Salle de Palamós, Rosa Muñoz; el representant de la Comissió Esportiva del Futbol Club Barcelona (FCB), Román Gómez; i el director adjunt de Comunicació Institucional de Fiatc Assegurances, Sergio Muñoz; i el membre de la junta de l’AMPA, Josep Esteba.

Més de 500 joves i 41 equips

Enguany les “12 Hores de Bàsquet” comptaran amb la participació de més de 500 joves escolars d’arreu de Catalunya representants d’un total de 41 equips que pertanyen a 15 clubs de bàsquet, entre els quals es destaca la participació de clubs de la categoria del Vedruna de Gràcia, el Joventut de Badalona, o el Santceloni, a banda de l’escola Vedruna Palamós; l’escola Ruiz Giménez de Palamós o l’escola Vila-romà de Palamós, entre altres.

Els infants i joves escolars participants, amb edats de 4 a 15 anys, disputaran els encontres en les categories d'iniciació P-4 i P-5, escoleta, pre-mini i mini masculí i femení. Tots els partits tenen lloc de manera ininterrompuda de les 9 a les 21 h, a les instal·lacions esportives de l’escola La Salle Palamós.

Entre els patrocinadors de la prova esportiva, que sumen en total 38 empreses i comerços principalment del municipi i comarca, cal destacar enguany la col·laboració dels equips FIATC Joventut i del Regal Barça, els quals lliuraran dues samarretes firmades pels seus jugadors.

Cal fer esment també que a banda d’altres obsequis, tots els clubs participants se’ls obsequiarà amb una foto signada del jugador de bàsquet Ricky Rubio.

Es tracta d’una competició esportiva que compta amb una gran tradició i amb un alt seguiment per part de clubs i públic tant de la comarca com de la resta de Catalunya.

Els organitzadors preveuen que la celebració de les “12 Hores de Bàsquet” portarà un any més a Palamós més de mil cinc-centes persones, entre participants, familiars, representants dels clubs i públic.

Imatge: L’alcaldessa de Palamós, la presidenta de l’AMPA del col·legi La Salle de Palamós, membres del club de bàsquet de l’escola, el representant de la Comissió Esportiva del Futbol Club Barcelona (FCB), i el director adjunt de Comunicació Institucional de Fiatc Assegurances, ahir durant l’acte de presentació. (Ajuntament de Palamós)