Calella. Calella porta els 60 anys de turisme vacacional al SITC

El president del Saló Internacional del Turisme de Catalunya, Raimon Martínez Fraile, valora el reconeixement internacional que ha sabut aconseguir Calella com a destinació turística

L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, ha participat a la trobada institucional amb Raimon Martínez Fraile, president del Saló Internacional del Turisme de Catalunya (SITC), que s’ha celebrat aquest cap de setmana al Recinte Montjuic de la Fira de Barcelona.

Durant la trobada, -en que es va parlar de la commemoració dels 60 anys de turisme vacacional que se celebren aquest any a Calella- l’alcaldessa li va fer entrega d’un “logo” commemoratiu i el va fer partícip de la forma amb que el municipi “ha estat capaç de reinventar-se gràcies al coneixement assolit durant aquesta llarga trajectòria” i com el sector afronta el futur amb la il•lusió d’endegar nous projectes, com el Museu del Turisme, que continua prenent forma.

El president del SITC, per la seva part, va reconèixer a l’alcaldessa que Calella “és una d’aquelles destinacions turístiques conegudes per una bona feina que li ha donat un important reconeixement internacional”.