Figueres. Celebració 80è aniversari Escola Sant Pau - Figueres

El proper divendres 26 d’abril de 2013, de les 15h a les 17h, l’escola Sant Pau de Figueres farà l’ acte commemoratiu de celebració  del seu 80è aniversari  al Teatre Jardí de la ciutat.
A la tarda, tota l’escola ens traslladarem al Teatre.  Serà un acte eminentment artístic i musical: actuarà la coral, presentarem el projecte intergeneracional amb els avis i  hi haurà una  representació teatral musicada, protagonitzada pels alumnes, anomenada PER MOLTS ANYS SANT PAU!,  escrita en motiu de l’aniversari i  que està inspirada en les diferents disciplines artístiques i la seva importància en la formació integral de les persones. També hi participaran alguns ex-alumnes que han conreat l’art en algun dels  seus vessants.
Així mateix,  es preveu  l’assistència a l’acte de la  Honorable Consellera del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Sra. Irene Rigau, i de la il•lustríssima alcaldessa de la ciutat, Sra. Marta Felip.