Fornells de la Selva. Fornells de la Selva celebra la 15a Fira de la Locomoció i Artesania amb milers de persones

El circuit del 4x4 va ser un dels pols d'atenció dels visitants durant tot el dia

Fornells de la Selva es va despertar diumenge, 21 d'abril, amb un dia radiant que posava la cirereta a una 15a Fira de la locomoció i artesania que ha estat un èxit tant de participació amb milers de visitants com d'organització.

Per agafar forces, l'Ajuntament va organitzar un bon esmorzar amb carn a la brasa que es va servir al pati de l'escola. I a partir d'aquí a gaudir de les desenes d'activitats que s'hi van organitzar. Des de la tradicional fira d'artesania, la 8 trobada de puntaires o la 12 Fira del cop d'ull infantil i mercat del trasto vell local que s'ha ubicat davant de la Sitja.

Com és habitual la 15a trobada de circuits de tren va aplegar també a un gran nombre de famílies per pujar a fer el vol amb el trenet pel trajecte que organitza l'Associació d'Amics del ferrocarril de les comarques gironines.

Un altre èxit entre els més petits va ser el circuit d'slots que es va celebrar  durant tot el dia a càrrec del Club Slot Fornells.

En definitiva activitats per a tots els gustos i per a totes les edats com per exemple l'exposició de trens a l'Estació Museu

I, com cada any, milers de persones es van aplegar entorn al circuit de 4x4 per gaudir de les exhibicions que organitza cada any Fornells 4x4.

L'alcalde de Fornells de la Selva, Mateu Parera-Nieto, ha fet, durant la tarda de diumenge, una balanç “molt positiu”. “Han estat dos dies de molta intensitat on totes les entitats del poble han pogut sortir al carrer i mostrar el millor d'elles mateixes amb el suport i el recolzament de l'Ajuntament”.