Girona. El 360FEST celebra demà la quarta edició

El festival de grups de música dels alumnes dels instituts de secundària de Girona començarà a partir de les 16 h a la plaça dels Jurats.

El 360FEST, el festival dels grups de música dels alumnes dels instituts de secundària de Girona, arriba a la quarta edició. El festival tindrà lloc demà, Diada de Sant Jordi, a partir de les 16 h a la plaça dels Jurats. L’activitat està organitzada per l’Ajuntament de Girona, concretament per l’Espai Marfà i la Secció de Joventut, i la Casa de la Música-La Mirona.
En aquesta quarta edició, la filosofia del festival segueix intacte: un any més tindrà la voluntat de ser un aparador de les propostes musicals sorgides als instituts de Girona. Aquest any hi haurà 15 bandes, amb 80 músics i un total de 7 hores de música en directe sense interrupcions. La regidora de Joventut, Roser Urra, ha destacat que es tracta “d’una gran ocasió per gaudir de les noves propostes musicals dels músics més novells de la ciutat”.
Les bandes que actuaran en aquesta edició del festival són les següents: Insecticide, Lustrum, Red Harlow, Capside, Damned Child, Funk You, 2L, Tit Nblal, Singingnine, Survival Dogma, No Respect, Rap & Soul, DJ Alex, Marc Van Torden, Luky Strong i Projecte Fama Girona.