Roses. Una xerrada de Salvador Cardús dóna continuïtat al cicle ‘Propostes de país per a un nou temps’

El proper dijous 25 d'abril, l'economista i sociòleg Salvador Cardús, oferirà una xerrada al Teatre Municipal de Roses (20.30 h). Amb aquest acte, l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Roses dóna continuïtat al cicle de conferències “Propostes de país per a un nou temps” iniciada el passat any, que enguany celebrarà la seva segona edició.

Durant el passat mes d'octubre Roses acollí el cicle de conferències “Propostes de país per a un nou temps”, el qual aplegà professionals de diferents àmbits (Josep M. Terricabras, Carles Puigdemont, Cristóbal Colom, Carme Forcadell, Vicenç Villatoro), que parlaren dels reptes de futur de Catalunya des d’una vessant econòmica, política i social. El cicle, nascut amb voluntat de continuïtat per tal d’apropar a la ciutadania de Roses i Alt Empordà el pensament i experiències de figures de l’actualitat de contrastada solvència, prossegueix la seva trajectòria el proper dijous 25 d'abril.

En aquesta ocasió, l'encarregat de donar el tret de sortida de la segona edició d'aquest cicle de conferències, serà l'economista, sociòleg i periodista Salvador Cardús. A aquesta xerrada li seguiran altres durant els propers mesos, de les quals el consistori informarà properament.

Salvador Cardús i Ros (Terrassa, Vallès Occidental 1954) és llicenciat en Ciències Econòmiques (1976) i doctor en Ciències Econòmiques (1981) per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professor titular de Sociologia a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Imparteix cursos de Sociologia de la Comunicació i Epistemologia. Ha estat degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia entre 2009 i 2011. Com a investigador ha treballat en el camp de la sociologia de la religió i de la cultura, l'anàlisi dels mitjans de comunicació i també de les identitats nacionals.