Salt. Joan Daniel Bezsonoff és el guanyador dels setens premis Literaris “El Setè Cel” de Salt amb la novel.la La melancolia dels oficials

L’escriptor nord-català, Joan Daniel Bezsonoff, és el guanyador aquest 2012 dels premis literaris “El Setè Cel” de Salt. L’autor ha guanyat amb l’obra La melancolia dels oficials.

Aquest guardó que s’entrega per setena vegada, està impulsat per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Salt, amb l’objectiu de fomentar la lectura i la creació literària.

El premi té una dotació de 3.000 euros.

El jurat, que està presidit per Vicenç Villatoro, el formen Guillem Terribas, Miquel Berga, Albert Rossich, l’alcalde de Salt, Jaume Torramadé, i el regidor de Cultura, Robert Fàbregas. Aquest últim actua com a secretari sense vot.

L’entrega del premi es farà aquest vespre a les 20:00 a la Biblioteca Iu Bohigas de Salt.

GUANYADORS DE LES EDICIONS ANTERIORS

2007 Jaume Cabré Les veus del Paman

2008 Teresa Roig L’herència de Horst

2009 Miquel Pairolí Cera

2010 Vicenç Pagès Els jugadors de whist

2011 Lluís Muntada L’elegància del número zero

2012 Joan Daniel Bezsonoff La melancolia dels oficials

BASES PER LA PROPER CONVOCATÒRIA DELS PREMIS

1. Opta a aquest premi qualsevol novel.la editada entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2012 en català per un autor en actiu, a proposta dels saltencs i saltenques, els clubs de lectura i els usuaris de les Biblioteques Públiques, que poden votar mitjançant les butlletes que es repartiran a les

biblioteques públiques de les comarques gironines i a través del web de la Biblioteca Pública de Salt (http://www.bibgirona.net/salt).

2. De les vint obres més votades, el jurat n’escollirà la guanyadora.

3. El jurat, presidit pel Sr. Vicenç Villatoro, estarà format pel Sr. Guillem Terribas, el Sr. Miquel Berga i el Sr. Albert Rossich, així com per l’alcalde de Salt, Sr. Jaume Torramadé, i el regidor de Cultura, Sr. Robert Fàbregas, que actuarà com a secretari sense vot, que en són membres nats. Les persones

del jurat són nomenades per l’alcalde, amb la consulta prèvia a l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Salt.

4. La dotació del premi és de 3.000 € per a l’autor o autora de la novel.la guanyadora.

5. Els vots per escollir les novel.les finalistes es poden emetre fins al dia 23 d’abril de 2013. Aquests vots són nominals i hi haurà de constar el nom i el número de carnet de la Biblioteca de la qual sigui usuari el votant. Només s’acceptarà un vot per persona i entre tots els votants se sortejarà un lot de llibres amb les novel.les finalistes.

6. El lliurament de premis tindrà lloc durant la Festa Major de l’any 2013.

Acta

Bases

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409