Tossa de Mar. Èxit de la campanya 'Tossa Dolça' en el Saló Internacional de Turisme de Catalunya

La regidora de Turisme, Mª Àngels Pujals, afirma que “Tossa no és només sol i platja, sinó també comerç, cultura, natura, gastronomia i oci, entre d’altres coses”

El municipi de Tossa ha participat en el Saló Internacional de Turisme de Catalunya, celebrat a Barcelona aquest cap de setmana, dins l'espai enogastronòmic del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, un espai nou en el SITC en què Girona potenciava el territori i la seva oferta en gastronomia.
L’Ajuntament de Tossa hi va participar conjuntament amb les pastisseries locals que formen part de la campanya "Tossa Dolça", una campanya per posar en valor tots aquells productes de pastisseria tradicionals i típics de Tossa.
La regidora de Turisme, Mª Àngels Pujals, es mostra “molt satisfeta”, ja que “si la gent ja coneixia Tossa per la seva gastronomia de cuina tradicional, ara també coneixeran la Tossa dolça, una manera més de donar a conèixer el municipi”. Pujals afegeix que “Tossa no és només sol i platja, sinó que també és comerç, cultura, natura, gastronomia, oci... i aixó es va poder explicar en el saló”.