Fornells de la Selva. La llar d'infants de Fornells de la Selva creixerà amb una nova línia el curs que ve

La Llar d'infants ha celebrat aquest dimecres 24 de juliol el final de curs en un festa al pati de l'escola amb la participació de desenes de persones i nens i nenes.

De cara al curs que ve l'Ajuntament ha informat que la llar creixerà amb una línia nova a P1 amb l'objectiu de donar-hi cabuda a tothom. I de la mateixa manera, es contractarà a una nou mestre i un auxiliar per tal de continuar donant un bon servei.

En total, la llar d'infants passarà dels 60 alumnes que hi han hagut aquest any als 73 pel curs 2012/2013.

La regidora d'Ensenyament, Ester Rafel, ha dit que aquest ha estat un any "complicat" però que des de l'equip de govern es té "molt clar" es donarà "cobertura a tots els nenes i nenes de Fornells de la Selva.