Calella. Reunió de la Challenge Family a Calella

Xavier Arnijas tinent d’alcaldia de Ciutadania va rebre ahir a l’Ajuntament als representants de Challenge d’arreu del món.

Ahir, Xavier Arnijas va rebre a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Calella al President del Challenge Family Felix Walchshofer, acompanyat per Zibi Szlufcik, conseller delegat de la marca i  per representants de les 18 seus de Challenge d’arreu del món: Wanaka, Fuerteventura, Taiwan, Barcelona (Half), Rimini, Kraaichgau, Aarhus, Roth, Vitoria, Copenhagen, Vichy, Penticton, Walchsee-Kaiserwinkl, Henley-on-Thames, Almere-Amsterdam, Barcelona Maresme (full ) i Laguna Phuket.
Arnijas es va mostrar molt satisfet de poder rebre a la família del Challenge, ja que és una senyal més de la consolidació de la prova i de la seva importància. Calella amb dos dels tres esdeveniments anuals que se celebren a l’Estat espanyol, 4.000 atletes i la gran expectació generada per les grans figures com “Macca” i Gómez Noya, es situa clarament després de Roth com una de les seus més potents del Challenge.