Salt. S’han instal.lat quatre nous desfibril.ladors als carrers de Salt

• A finals de mes  n’instal•laran quatre mes
• Al mercat del divendres es farà una demostració de com fer-los servir

Quatre nous desfibril•ladors s’han instal.lat a diversos indrets de Salt, concretament: A la façana ajuntament (Manuel de Falla), Pavelló d’esports, Façana escola CEE Maçana i Estació Jove. Aquests quatre aparells es sumen al que ja està en funcionament a Espai Gironès.

La resta està previst que s’instal•lin a finals de mes i aniran a la  zona les Guixeres, Davant de la Coma Cros (Cantonada St Antoni-Enric Granados), Plaça de la Vila (Façana del Centre de recursos de la gent gran) i Mercat Cobert Municipal.
Divendres vinent, al Mercat de la Maçana, hi haurà una carpa de Dipsalut on es farà una demostració de l’ús dels desfibril•ladors automàtics.
Les ubicacions ha estat triades per ser zones de pas on habitualment es concentren densitats importants de persones i per tant és més probable que es produeixin incidències que necessitin d’un desfibril.lador.