Llagostera. L'Ajuntament de Llagostera destina 4.681,38 euros a beques socials esportives

S'han becat un total de 52 nens i nenes des de l'Àrea de Serveis Socials

Per cinquè any consecutiu, l'Ajuntament de Llagostera, des de l'Àrea de Serveis Socials, ha atorgat diverses beques socials esportives per tal que els fills de les famílies amb dificultats econòmiques puguin participar de les activitats esportives que s'organitzen des dels diversos clubs esportius i des del Patronat Municipal d'Esports.

Enguany, l'Ajuntament ha destinat 4.681,38 euros per becar un total de 52 nens i nenes que podran practicar futbol, bàsquet, patinatge, taekwondo o multiesport tal i com ha explicat la regidora d'acció social Montse Vilà.

Els beneficiaris d'aquestes beques són nens i nenes en seguiment des de l'Àrea de Serveis Socials i s'han atorgat segons una valoració econòmica i social de cada una de les famílies. Només dues de les 54 sol·licituds rebudes, han estat denegades per no complir amb els requisits establerts.

Segons la puntuació, l'ajut concedit varia en funció de seva situació familiar i econòmica, amb ajudes que cobreixen del 50 al 90% de les quotes del Patronat Municipal d'Esports i dels clubs esportius.