Calella. Calella es volca amb la Fundació Habitat Solidari

El “Mercat Solidari” recull diners i material que serviran per condicionar 35 pisos de lloguer solidari ocupats per 130 persones

La tinent d’alcalde de Política Social de l’Ajuntament de Calella, Núria Parella, valora molt positivament el “Mercat Solidari” que s’ha celebrat aquest cap de setmana.
Per Parella, s’han complert els dos objectius principals que van impulsar aquesta iniciativa; per una banda donar a conèixer la “Fundació Habitat Solidari” entre la població, i de l’altre recollir diners i material que serveixin per millorar l'equipament dels 35 pisos de lloguer social on, actualment, viuen un total de 130 persones.
Un important nombre de particulars han aportat material divers, especialment electrodomèstics i parament de la llar, mentre que altres ciutadans han participat adquirint alguns dels objectes donats, que s’exposaven a la Plaça de l’Església. Per aquesta via s’han recollir 1.250 euros.
Des de l’Ajuntament es vol fer un agraïment especial als voluntaris procedents de l’Associació Cívica Capaspre, Càrites Diocesana, Fundació Habitat Solidari i de la secció local de CiU, als propietaris de l’Hotel Miami, que han donat mobiliari d’hotel en desús i al gabinet d’advocats Vila i Salvanyà, que han ofert els seus serveis d’assessorament jurídic.