Riudellots de la Selva. Can Gruart acull els treballs de l’Escola d’Art

L’exposició, que porta per títol Remirem el Romànic, ofereix un centenar de treballs.

L’Escola d’Art de Riudellots de la Selva, Riu d’Art, exposa fins el 30 d’abril al Centre Cultural de Can Gruart una mostra que porta per títol Remirem el Romànic.
Les obres exposades són la visió particular que els alumnes n’han extret de l’art Romànic i han traslladat a diferents disciplines com l’escultura, la pintura o el dibuix.
Aquesta és ja la tercera vegada que l’escola Riu d’Art exposa a Vilablareix i, aquest any, s’hi mostren un centenar d’obres, ubicades en tots els baixos de Can Gruart, que corresponen a un total de 30 alumnes de l’escola. La mostra, però, també compta amb una part amb obres de temàtica lliure on hi destaquen les pintures paisatgístiques.
L’alcalde, David Mascort, va explicar durant la inauguració de l’exposició que un dels objectius de l’equip de govern quan es va restaurar la masia de Can Gruart era el de “fer-hi sales d’exposicions perquè la gent de les comarques de Girona tinguessin un lloc on poder exposar amb bones condicions”.
“Mica en mica Can Gruart va prenent cos, i nom, a les nostres comarques perquè cada vegada són més els artistes locals, i no només de Vilablareix, sinó del nostre entorn, que ens demanen venir aquí a exposar”, va afegir l’alcalde.