Roses. 'Guanyar-se l'autoritat', primera xerrada del 5è Cicle de Conferències de l’institut Cap Norfeu

El proper dijous 11 d'abril, l’Institut Cap Norfeu de Roses iniciarà el V Cicle de Conferències adreçades a les famílies. En aquesta ocasió, l'obertura de la present edició del cicle anirà a càrrec del professor i pedagog Ramon Casadevall, qui oferirà la xerrada “Guanyar-se l'autoritat”. L’acte tindrà lloc a les 19,30 h.
Ramon Casadevall és professor del Departament de Pedagogia de la Universitat de Girona i pedagog. Les conferències es realitzaran a la Mediateca del mateix Institut Cap Norfeu i, com cada any, són obertes a totes les persones interessades en el procés educatiu. En paraules del mateix Ramon Casadevall, “els docents no podem garantir uns resultats acadèmics. Per educar un nen, cal tota la tribu”.
El cicle prosseguirà el proper dijous 18 d'abril, amb la conferència del psicopedagog Jordi Hermández i la conferència “Com ajudar els adolescents a gestionar els sentiments.