Cassà de la Selva. El Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi & el Mercat de la Puça consoliden el seu èxit

Emili Mató, regidor de Promoció Econòmica: 'l'activitat ha estat ben rebuda pel públic cassanenc però també per gent de fora del municipi'.
Aquesta era la segona edició del Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi i la cinquena del Mercat de la Puça, organitzat per l'AFA de l'escola Aldric.
Aquest matí s'ha celebrat el Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi & el Mercat de la Puça. L'activitat, que s'ha hagut de traslladar al Pavelló Polivalent per la previsió de pluja, ha aplegat una trentena de paradistes al Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi i desenes de famílies amb mainada al Mercat de la Puça. L'afluència de visitants ha estat notable i les activitats organitzades al llarg del matí, com el taller de creació d'instruments musicals amb material reciclat o la inspecció tècnica de bicicletes, han estat ben rebudes.
El regidor de Promoció Econòmica, Emili Mató, considera que 'aquesta segona edició del Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi demostra que l'activitat genera interès als cassanencs, però també a gent de fora del municipi'. Mató ha recordat que 'el Mercat de la Puça ja fa 5 anys que s'organitza i des del primer moment va ser una activitat amb molt bona acollida per les famílies de l'escola Aldric i és per això que vàrem voler-nos sumar a la iniciativa per créixer junts i diversificar el públic.'
Els visitants que han vingut avui a Cassà de la Selva han trobat parades de col·leccionistes, roba, bijuteria, objectes per a la llar, eines, llibres, discs, joguines, instruments musicals i han pogut intercanviar o renovar estelades a través de la iniciativa de la secció local de l'Assemblea. A la versió per a més menuts d'aquest mercat, organitzada per l'AFA de l'Escola Aldric, les famílies amb la seva mainada han pogut intercanviar joguines i material escolar de segona mà. També hi ha hagut tallers destinats a famílies amb infants que fomenten la filosofia de les 4R: reciclar, reduir, reutilitzar i reparar. Durant al matí els ciclistes han pogut passar una inspecció tècnica de la seva bicicleta gratuïta oferta per l'ATM de Girona.Imatges adjuntes: Diverses imatges del Mercat de Segona Mà i d'Intercanvi & el Mercat de la Puça d'aquest diumenge.

1478451601Participants del taller de creacio d'instruments musicals amb materials reciclats.jpg