Solsona. Rebuda institucional de l’Ajuntament de Solsona al conseller Ramon Espadaler

El consistori aprofita la visita per recordar la necessitat del nou parc de bombers al polígon de Santa Llúcia

L’Ajuntament de Solsona va oferir ahir al matí una rebuda institucional al conseller d’Interior, Ramon Espadaler, que va ser a Solsona per presidir la celebració del Dia de les Esquadres a la Catalunya Cantral.

El titular d’Interior va signar en el llibre d’honor del consistori i va ser obsequiat amb un bust del gegant vell.

En el decurs de la visita a l’Ajuntament, la corporació local va exposar a Ramon Espadaler la necessitat de desencallar els tràmits que han de permetre la construcció del nou Parc de Bombers al polígon industrial de Santa Llúcia, una instal·lació llargament reivindicades pel consistori.

El conseller va palesar el compromís de treballar-hi. En aquest sentit, ambdós es van emplaçar per trobar-se en una propera reunió de treball a fi de tractar aquesta i altres problemàtiques que afecten la ciutat i que, probablement, coincideixi amb la propera convocatoria de la Junta Local de Seguretat.