Palamós. Alumnes de l'escola Vedruna de Palamós rebran classes de gestió de dipòsits, nòmines i hipoteques

Els alumnes de 4t d’ ESO de l’escola Vedruna de Palamós rebran al llarg de cinc sessions, que tindran un durada d’una hora, classes de gestió de dipòsits, nòmines i hipoteques.

Els alumnes formen part d’una iniciativa pionera a Catalunya i parteix de les recomanacions de la Unió Europea. Professionals de la banca i jubilats donaran formació a estudiants catalans de 15 anys. La iniciativa rep el suport de les Conselleries d’ Ensenyament i Economia de la Generalitat, l’ Institut d’ Estudis Financers i entitats com BBVA, La Caixa i Banc Sabadell.

Durant tres mesos (des de març fins al maig), els curs alternarà classes teòriques i pràctiques. Els alumnes aprendran a administrar els seus diners, a planificar les seves finances, a endeutar-se amb criteri i a realitzar inversions intel.ligents.

El projecte pretén que nostres alumnes aconsegueixin les competències bàsiques necessàries per ser ciutadans més responsables, crítics i coneixedors dels seus actes.