Calella. Calella se suma al ‘Dia Mundial de la Salut’

Aquest any, l’OMS dedica aquesta jornada a la hipertensió

Aquest diumenge, com cada 7 d’abril, se celebra el “Dia Mundial de la Salut”, impulsat per commemorar la creació, l’any 1948, de l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

Es tracta d’una jornada durant la que es pretén promoure hàbits que contribueixin a prevenir i combatre diferents afectacions de la salut i que, aquest any, se centrarà en la hipertensió, un element de risc per a molts catalans, tal com demostren les dades recollides en la darrera “Enquesta de Salut de Catalunya”.
Des de la regidoria de Salut de l’Ajuntament de Calella s’han impulsat un seguit d’activitats que van més enllà del diumenge 7 d’abril i que, durant tota una setmana, intentaran conscienciar la població de la conveniència d’adoptar hàbits saludables en el nostre dia a dia; mantenir una alimentació equilibrada, practicar algun esport i evitar practiques de risc com ara el consum d’alcohol i tabac, entre d’altres.
Entre les activitats previstes destaca l’exposició “Menja bé tu hi guanyes”, cedida per Diputació de Barcelona i que estarà instal•lada al Mercat Municipal del 8 al 17 d’abril.
Paral•lelament s’han organitzat diversos tallers i xerrades, bona part de les quals s’adreçaran als centres educatius.

Programa de la Jornada