Llagostera. Aqualia alerta de trucades fraudulentes d'una empresa en nom de la companyia de l'aigua a Llagostera

Aquesta empresa sol·licita als veïns  una visita domiciliària per oferir-los la instal·lació de suposats aparells de filtratge de l'aigua potable.

Aqualia informa que s'han detectat trucades a veïns de Llagostera en les que una empresa, en nom de la companyia d'aigua, sol·licita la concertació d'una visita als domicilis per fer uns anàlisis d'aigua al interior dels domicilis particulars i posteriorment intentar vendre uns mecanismes de filtrat de l'aigua per a les seves aixetes, al·legant que la qualitat de l'aigua no és bona.

Aqualia desitja aclarir que en cap cas realitza aquest tipus de campanyes comercials i que qualsevol ús del seu nom per a aquesta activitat constitueix un il·lícit penal. El Servei Municipal d'Aigües, en el seu compromís de qualitat, analitza l'aigua de la xarxa de distribució sense necessitat d'accedir a l'interior dels habitatges.

Aqualia vol transmetre la confiança en la qualitat de l'aigua distribuïda a Llagostera, com es testimonia en les determinacions analítiques realitzades al llarg de l'any, totes amb resultat satisfactori i apta per al consum humà, com estableix el RD Reial Decret 140/2003, pel qual s'estableixen els criteris sanitaris de la qualitat d'aigua de consum humà.

Per a qualsevol consulta, aqualia posa a disposició dels veïns el telèfon d'Atenció al Client 900 81 40 81.