Cassà de la Selva. Cassà celebra el Correllengua amb la primera ruta dels Països Catalans com a novetat

Cesk Freixas actuarà dissabte, a les 21.30 h, al parc de l'Estació per tancar la primera ruta dels Països Catalans organitzada per l'ANC Cassà.
Els actes del Correllengua coincideixen en un cap de setmana amb molta activitat al municipi.
El divendres 21 i 22 d'octubre hi ha programats dos actes en el marc del Correllengua a Cassà de la Selva. La novetat principal d'aquest any, organitzada per la secció local de l'Assemblea, és la primera ruta dels Països Catalans, que consistirà en un recorregut per diverses places del municipi, cadascuna tematitzada amb un territori diferent dels Països Catalans. A cada plaça hi haurà un tast de beguda i menjar típic de la zona acompanyat d'una actuació amb músiques d'aquell indret. L'itinerari finalitzarà al parc de l'Estació, on hi haurà l'anomenada 'plaça dels Països Catalans', amb l'actuació de Cesk Freixas, a banda d'un tast de cervesa i botifarra a la brasa amb tomata.
La ruta començarà a les 19 h a l'anomenada 'plaça del Principat' que serà a la plaça Mossèn Cinto Verdaguer, on hi haurà un tast de ratafia, carquinyolis i l'actuació de Xevi Vallès i Anna Pérez. Seguidament s'anirà a la 'plaça de les Illes Balears' (plaça Petita) on es podrà fer un tast de pomada, quelis amb sobrassada i hi haurà l'actuació de Xevi Vallès i Laura Pagès. L'itinerari finalitzarà a la 'plaça dels Països Catalans' on hi haurà sopar de botifarra a la brasa i pa amb tomata i l'actuació de Cesk Freixas amb el format duet. Els tiquets ja es poden comprar per 10 € al bar del Centre Recreatiu. També se'n vendran al mateix dia per 12 €.
El divendres 21 d'octubre, a les 20 h, hi haurà el primer acte del Correllengua que comptarà amb el concert de la coral infantil L'Esclop i la secció d'inicis de la Jove Orquestra de Cassà i la presentació del Voluntariat per la Llengua. L'acte és organitzat conjuntament entre el Servei Comarcal de Català del Gironès i l'Ajuntament de Cassà. Els actes del Correllengua coincideixen en un cap de setmana amb una elevada activitat al municipi. Des de divendres hi haurà les jornades gastronòmiques 'Tasta la botifarra' a diversos establiments del poble i el dissabte 22 hi haurà el sopar popular de la botifarra de Cassà al passeig Vilaret. El diumenge hi haurà sessió de teatre musical familiar, a les 11.30 h, a la Sala Centre Recreatiu amb 'Cromàtic', i a les 19 h, hi haurà una sessió de teatre gestual anomenada 'Et après ils partent en silence'. El dissabte també hi haurà donació de sang, a les 17 h, al gimnàs de l'escola Aldric. A més, durant tot el cap de setmana, un circ s'instal·larà a l'esplanada de fires.
Imatges adjuntes: El cartell del Correllengua i una imatge de Cesk Freixas (extreta del seu lloc web).

1476860401Cesk Freixas en una actuacio. Fotograf-Juan Miguel Morales.jpg
1476860401Cartell Correllengua 2016.jpg