Salt. Una jornada sobre el control biològic en cultius d’horta, dona la sortida a la Fira de la Flor i el Planter de Salt

La jornada es farà el divendres a les 19 h. a la Coma Cros

La fira es podrà visitar el diumenge al matí al Parc Monar

Amb una jornada sobre la gestió de l’entorn favorable pel control biològic en cultius d’horta s’iniciaran divendres que ve les activitats de la Fira de la Flor i el Planter de Salt. La jornada es farà a partir de les set del vespre a l’Auditori de la Coma Cros i es centrarà en el control de plagues i malalties mitjançant mecanismes biològics i està organitzada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat, amb la col.laboració de l’Ajuntament de Salt i el Parc de les Deveses.

La participació en aquesta activitat és gratuïta però cal inscripció prèvia a l’Oficina Comarcal del Gironès, al telèfon 972 417 650, o bé al servei de preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: www.ruralcat.net/preinscripcionspatt

La fira es completarà el dissabte amb una visita guiada a les hortes de la Monar i concentrarà la majoria d’activitats el diumenge al matí al Parc del Rec Monar.  Divendres al matí es presentarà als mitjans la fira i les activitats del diumenge.