Salt. Oberta la inscripció al concurs d’aparadors de la Fira de la Flor i el Planter de Salt

●  La Fira es farà al Parc Monar el proper 7 d’abril

Els aparadors hauran d’estar guarnits de l’u al 7 d’abril

S’han obert les inscripcions pel concurs d’aparadors de l'edició 2013 de la Fira de la Flor i el Planter de Salt, que es farà al Parc Monar el proper 7 d'abril.

Poden participar en el concurs tots els establiments comercials del municipi que han de guarnir els aparadors, amb el tema la flor i el planter de Salt,  de l’u al set d’abril.

El jurat, està format per la tinent d’alcalde de l’Àrea d’Atenció a les Persones de  l’Ajuntament, el president de la Federació de Comerciants de Salt,  Una persona vinculada al món de comerç i l’aparadorisme i una persona de l’Escola Municipal de Belles Arts de Salt.

Els comerciants interessats en participar-hi poden inscriure's per correu electrònic enviant la butlleta de participació a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  o bé lliurant-la a la bústia que hi ha a la planta baixa de l'Ajuntament.

El guanyador rebrà un diploma, una estatueta commemorativa i un Menú de l’Horta per a dues persones.