Llagostera. Nova campanya de tinença responsable d'animals a Llagostera

L'Ajuntament de Llagostera vol fer un pas més per fomentar la convivència ciutadana i dissuadir les conductes incíviques dels propietaris d'animals de companyia.

En aquest sentit la setmana vinent, s'iniciarà una campanya informativa i de conscienciació dirigida a tots els llagosterencs per donar a conèixer les normes bàsiques sobre la tinença responsable d'animals.

'Cal que tots els propietaris d'animals adquireixen tot un seguit de compromisos tant amb els animals com amb la societat' tal i com ha explicat la regidora responsable de la campanya, Pilar Aliu.

Per fer-ho s'ha editat un díptic informatiu que es repartirà a totes les llars del municipi. Podeu consultar-lo des de www.llagostera.cat

El proper dijous dia 22 de setembre, s'habilitarà un punt informatiu al mercat setmanal des d'on es repartiran obsequis per facilitar la recollida dels excrements de gos a la via pública.

En la campanya informativa hi participa també la Policia Local de Llagostera, que és qui s'encarrega de vetllar pel compliment d'aquestes normes dins les seves tasques diàries.

La campanya compte amb el suport de l'Àrea de Medi Ambient del Consell Comarcal del Gironès.1473854402imatge_campanya_animals.jpg