Llagostera. Llagostera participa a les Jornades Europees del Patrimoni amb la descoberta del Camí Ral entre Girona i Sant Feliu de Guíxols

Amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni, el Centre d'Interpretació Can Caciques de Llagostera, juntament amb l'Arxiu Municipal de Cassà de la Selva, ha organitzat una descoberta del camí històric de Girona a Sant Feliu de Guíxols, al seu tram entre Llagostera i Cassà de la Selva.

La sortida tindrà lloc el proper diumenge 18 de setembre des de Llagostera i Cassà de la Selva, a les 9 del matí, fins a la Pineda Fosca, on es presentarà el número 18 de la col·lecció Estudis i Textos del Centre d'Estudis Selvatans titulat 'Cinquanta llegües de camins oblidats i xarrabascos'. Els camins històrics de la plana selvatana (la Selva i el Gironès).

La presentació anirà a càrrec d'Elvis Mallorquí, doctor en història i coordinador del llibre. Després de l'acte es servirà un vermut.

Sobre les Jornades Europees del patrimoni

Les Jornades Europees del Patrimoni se celebren a Europa durant un cap de setmana entre setembre i octubre. L'edició 2016 a Catalunya se celebrarà els dies 16, 17 i 18 de setembre de 2016. La sessió plenària del programa de les Jornades Europees de Patrimioni al Consell d'Europa ha decidit dedicar l'edició d'enguany a les persones que treballen per al coneixement, la difusió i la conservació del Patrimoni agrupades com a comunitats patrimonials.

El lema suggerit és Patrimoni de tot@s i posa en relleu la cooperació multilateral de tots els agents necessaris per a difondre i conservar el patrimoni cultural, fomentar la màxima visibilitat de la participació ciutadana, el voluntariat, els col·lectius minoritaris, els projectes exemplars de col·laboració i finançament públic-privat i activitats, en les quals les comunitats locals participin de la gestió i conservació del patrimoni.