Riudellots de la Selva. L'Ajuntament de Riudellots de la Selva fa una crida a la ciutadania a penjar la senyera al balcó

Amb motiu de la celebració de la Diada de Catalunya, l'Ajuntament de Riudellots de la Selva anima als veïns del municipi a penjar la senyera al balcó o a la finestra i deixar-la-hi fins a la Festa Major. En aquest sentit l'Ajuntament de Riudellots posa a disposició de cada família una senyera gratuïta que pot passar a recollir-se a l'Ajuntament.

Els actes de celebració de la Diada començaran dissabte 10 de setembre  a les 20 h amb el VI Homenatge a l'Estelada, en memòria de Manel Costa-Pau. En acabar, a la plaça de l'Ajuntament, s'oferiran musclos en escabetx i vermut de bóta. L'acte està organitzat per Riudellots per la Independència amb el suport de l'Ajuntament.

Diumenge, 11 de setembre a les 11.30 h, davant la façana de l'Ajuntament, tindrà lloc la lectura del manifest de la Diada, la hissada de l'estelada i el cant dels Segadors amb l'acompanyament de la Colla Gegantera de Riudellots. Els actes finalitzaran amb una audició de sardanes a càrrec de la cobla La Principal de Porqueres.