Llagostera. L'Arxiu Municipal de Llagostera incorpora més de 1.400 pàgines d'hemeroteca al seu web

L’Arxiu Municipal de Llagostera segueix amb la seva tasca de digitalització i aquest dilluns ha publicat més de 1.400 noves pàgines a l’apartat de l'hemeroteca del seu web, accessible des de http://arxiu.llagostera.cat.

Es tracta de la col·lecció de butlletins d'informació municipal que, amb tres noms diferents Butlletí d'Informació Municipal, L'Ajuntament Informa i Informació Municipal ha donat a conèixer les actuacions de l'Ajuntament de Llagostera des de 1980 fins el 2011.

Així mateix s’han incorporat els darrers números de la revista local El Butlletí de Llagostera.

La web de l’Arxiu es va posar en funcionament a principis d’aquest any on s’hi poden consultar lliurament les actes de plens des de l’any 1797, les publicacions periòdiques locals editades al municipi entre els anys 1910 i 2005, els programes de la Festa Major des de 1914 fins al 1983

Entre la documentació consultable hi ha 20.751 pàgines digitalitzades entre el 1797 i el 1991 corresponents a les actes dels Plens i padrons municipals.

Des del web també es pot accedir al text de  33 dels 47 títols de les  publicacions d’història local  que ha editat l’Ajuntament de Llagostera des del servei d’Arxiu Municipal en els darrers anys.