Calella. Inauguració del nou Camp de Futbol de Mar de gespa artificial

Aquest dissabte 23 de març tindrà lloc l’acte d’inauguració d’aquest renovat equipament esportiu.

La instal·lació de gespa artificial al camp de mar era cabdal per a la vida esportiva de la nostra ciutat, pels clubs de futbol, que sovint havien de desplaçar-se a altres poblacions per a disputar les seves competicions, pel sector turístic que veu millorada l’oferta del municipi per acollir estades esportives de clubs esportius per a celebrar tornejos internacionals i per la societat calellenca.

Dissabte, amb motiu de la inauguració, a partir de les 11.00 fins a les 12.30 h, tindran lloc diversos partits de futbol:

11.00 h. Partit de futbol-7, categoria Escoleta. FUNCA “A” – LA LLÀNTIA

12.00 h. Partit de futbol-7, categoria Escoleta. FUNCA “B” – PLA D’EN BOET

12.00 h. Partit de futbol-7, categoria Escoleta. CF CALELLA – RCE ESPANYOL

A les 12.30 h tindrà lloc la inauguració oficial a càrrec de l’alcaldessa Montserrat Candini, presidirà l’acte Joan Canyada i Campos, Secretari General de Cooperació i Coordinació de les Administracions Locals de la Generalitat de Catalunya. I com a convidat especial es comptarà amb la presència d’Steve Archibald ex jugador del FC Barcelona i del RCD Espanyol, que farà es servei d’honor. També seran presents alcaldes de ciutats veïnes i personalitats de la Federació Catalana de Futbol.