Santa Coloma de Farners. Les cantades de caramelles dels cantaires de Farners omplen l’agenda d’activitats de Setmana Santa de Santa Coloma de Farners

Aquest any els cantaires de Farners celebren el seu 110 aniversari. El tradicional concert de música per a cobla que oferirà la Flama de Farners, divendres 29 de març, a l’Auditori obrirà els actes de Setmana Santa a la capital de la Sela.

A partir de dissabte 30 de març, els cantaires de Farners tindran tot el protagonisme amb les seves cantades de caramelles, dissabte a la nit davant de l’Ajuntament i diumenge pels carrers de la ciutat i la Residència Geriàtrica Sant Salvador d’Horta.

El dia gran dels cantaires serà el dimarts 2 d’abril amb el Dia del Cor a Farners. La Festa del Cor a Farners es va fer per primera vegada l’any 1903, una iniciativa dels Cantaires de Farners que posava punt i final als dies de cantades de caramelles. Amb el pas dels anys, aquesta festa va anar guanyat seguidors fins al punt que l’Ajuntament de Santa Coloma va declarar aquesta diada com a festa local.

Cartell Caramelles