Platja d'Aro. Castell-Platja d'Aro continua desenvolupant el seu calendari de promoció turística a les fires MITT de Moscou i Mercat del Ram de Vic

Enguany serà present a set mostres nacionals i internacionals a sis països europeus

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro continua endavant amb el seu calendari de promoció mitjançant fires nacionals i internacionals de turisme amb la presència aquesta setmana a les mostres MITT Moscou a Rússia (del 20 al 23 de març) i al Mercat del Ram de Vic (del 22 al 24 de març). La fira moscovita és la més destacada del sector al país amb l’assistència de més de 80.000 persones entre públic general i professionals i 3.000 expositors de gairebé 200  destinacions. La fira vigatana és la mostra més antiga de la capital d’Osona i aplega diverses fires sectorials que es complementen també amb activitats culturals.

Enguany, l’ajuntament ha projectat la presència a un mínim de set mostres turístiques, de caràcter nacional i internacional a sis països europeus, destinant-t’hi un pressupost de 25.000 euros. La principal novetat és la presència a la fira de Narbona, França. En conjunt les mostres escollides acullen la visita de prop d’un milió de persones amb 200.000 són professionals del sector turístic.

A nivell internacional l’activitat es desenvolupa al Salon Vacances Brussel·les (gener-febrer), ITB Berlín (març), MITT Moscou (març), Fira de Narbona (maig) i WTM Londres (novembre); i a nivell nacional a Navatur Pamplona (febrer) i al Mercat del Ram Vic (març). La participació del municipi s’articula mitjançant dues fórmules: o bé en sistema córner a través de l’Agència Catalana de Turisme (espai compartit entre diversos municipis del país), o amb mostrador propi en el marc de l’estand del Patronat de Turisme Costa Brava Girona o de l’Oficina Espanyola de Turisme.