Girona. L’Ajuntament de Girona s’adhereix a la campanya “L’hora del planeta 2013”

El dissabte 23 de març, de 20.30 a 21.30 h, es tancarà la il·luminació exterior de l’edifici consistorial, de la Catedral de Girona i de l’església de Sant Feliu

L’Ajuntament de Girona s’adhereix un any més a la campanya “L’hora del planeta 2013”, impulsada per WWF Espanya. Les accions que es portaran a terme des del consistori seran l’apagada de la il·luminació exterior de l’edifici consistorial, de la Catedral de Girona i de l’església de Sant Feliu el dia 23 de març, de les 20.30 a les 21.30 h.

Aquesta campanya global de WWF té com a objectiu mobilitzar administracions, empreses, centres educatius i ciutadania en general en la lluita contra el canvi climàtic a través de l’acte simbòlic d’apagar el llum durant una hora. El primer tinent d’alcalde i regidor de Sostenibilitat i Participació Ciutadana, ha destacat “el suport que des de l’Ajuntament de Girona es vol donar a iniciatives d’aquest tipus, de sensibilització per a la mitigació del canvi climàtic, d’acord amb els objectius del Pla de govern municipal”.

“L’hora del planeta” és una iniciativa mundial en defensa del medi ambient que mobilitza més de 7.000 ciutats de 152 països, que, durant una hora, apaguen la il·luminació de llars, oficines i edificis emblemàtics com la Sagrada Família de Barcelona, la Puerta de Alcalà de Madrid, el Coliseu de Roma o la Torre Eiffel de París.

Per a més informació consulteu el web http://www.horadelplaneta.es/