Calella. La Volta porta les imatges de Calella a 540 milions de llars de 163 països

L’alcaldessa, Montserrat Candini, anuncia la voluntat d’acollir l’esdeveniment els propers anys

Aquest dilluns Calella a estat una vegada més l’escenari de la sortida i l’arribada de la primera etapa de la Volta Ciclista a Catalunya.

Les imatges de Calella han arribat a 540 milions de llars de tot el món gràcies al seguiment que n’han fet vuit grans xarxes de televisió entre les que destaquen Eurosport, FOX Sports, FOX Esports Brasil, FOX Sports Asia, Universal Sports TV, Teledeporte, ETB i Esport 3 que han emes el senyal de La Volta a 163 països en 25 idiomes diferents.

A fi d’acollir les persones que formen part de la “caravana”, el sector hoteler de Calella a posat a disposició de l’organització un total de cinc hotels que representen el 10% de la capacitat hotelera del municipi, establiments que han registrat més d’un miler i mig de pernoctacions relacionades amb l’esdeveniment.

Segons els càlculs realitzats per la Policia Local de Calella, unes 1.300 persones han seguit l’evolució de la prova des dels carrers de la ciutat.

A la mateixa línia de sortida de La Volta, l’alcaldessa, Montserrat Candini, ha reiterat la importància d’acollir esdeveniments com aquest com a “eina per aconseguir una bona projecció internacional del municipi” i ha anunciat la seva voluntat d’acollir aquesta competició els propers anys.

El guanyador d’aquesta primera etapa de la Volta ha estat el belga Gianni Meersman.

A la meta s’ha entregat a Joaquim “Purito” Rodríguez el trofeu com a número u del món el 2012

Us deixem un recull de les millors imatges de la jornada: