Llagostera. Nova senyalització de reforç a l'encreuament de Casa Blanca de Llagostera

Aquest dijous s'ha instal·lat una nova senyalització vertical a l'encreuament de Cal Portuguès, popularment conegut com a cruïlla de Casa Blanca, a l'entrada del municipi de Llagostera per la C-65 venint de Cassà de la Selva.

La nova senyalització recorda als conductors el límit de velocitat permesa en aquesta via d'accès al municipi.

La senyalització, ha anat a càrrec de la Direcció General d'Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, a instàncies de l'Ajuntament de Llagostera, després dels nombrosos accidents que s'han produït en aquest punt durant els darrers anys.

L'alcalde de Llagostera, Fermí Santamaria, ha explicat que la solució definitiva de la problemàtica d'aquest punt passa per la construcció d'una rotonda, projectada des de fa anys que s'hauria d'executar juntament amb el desenvolupament urbanístic del sector SUD 11. 'Des de l'Ajuntament vam intentar incloure aquesta rotonda en el projecte de les obres de reforma de la carretera, però la Generalitat va veure que aquesta actuació ja està prevista en un altre projecte urbanístic i no la va poder incloure'.

Fotografia amb els operaris de la Generalitat i el sergent de la Policia Local, Joan Linde.

1470992401IMG_0479.JPG