Canal Ajuntament

Cassà de la Selva. El Centre Cultural Sala Galà ja ho té tot llest per començar el curs amb normalitat

Igual que els darrers anys, el llibret amb el recull de cursos es presenta la primera quinzena d'agost. Ja hi ha 139 alumnes inscrits, 51 dels quals ho han fet a través de la nova plataforma d'inscripcions en línia activada a finals de juliol.
Conrad Rafart i Mariona Puigbaldoyra seran els coordinadors de l'Escola de Música i l'Escola d'Art Josep Lloveras respectivament.
El Centre Cultural Sala Galà començarà el curs 2016/2017 sota el lema 'Mou-te per la Sala Galà', el qual encapçala el llibret amb tots els cursos oferts. Igual que els darrers anys, el llibret es presenta al llarg de la primera quinzena d'agost per tal que els usuaris tinguin el temps suficient per valorar totes les opcions formatives.
Des de l'11 de juliol s'estan realitzant inscripicons per l'Escola Municipal de Müsica i, per primera vegada, des de finals de juliol es poden formalitzar les inscripcions a tots els cursos de la Sala Galà a través d'internet. A dia d'avui ja hi ha 139 alumnes inscrits, 51 dels quals ho han fet a través de la plataforma d'inscripcions en línia.
El curs 2016/2017 arriba amb novetats destacades com l'aula de teatre, una activitat extraescolar adreçada a nens i nenes de 7 a 12 anys que comença de la mà de l'Escola de Teatre del Gironès. L'Escola d'Art Josep Lloveras presenta com a novetat per als més menuts l'Espai Creactiva't que pretén fer-los descobrir diferents disciplines artístiques, a banda de nous monogràfics com la serigrafia sobre tèxtil i paper i d'altres sobre fotografia. Per primera vegada la Biblioteca oferirà un curs de narrativa de viatges. En la programació de cursos diversos enguany es proposa un nou curs de ioga per a mares, pares i nadons i un altre de ioga per a infants.
Conrad Rafart i Mariona Puigbaldoyra, els nous coordinadors
Conrad Rafart (Solsona, 1979) és el nou coordinador de l'Escola de Música. Titulat superior de música en l'especialitat de tenora i professional de flauta travessera, disposa d'una àmplia experiència com a docent en el món de la música. Ha estat professor de tenora flauta i saxo a l'Escola de Música de Cassà i ha tocat a diverses cobles i orquestres. També ha composat sardanes per a cobles.
Mariona Puigbaldoyra (Girona, 1980) té formació en Belles Arts i ha treballat en l'àmbit de la creació, feina que ha compaginat amb la gestió cultural i la formació artística. És cofundadora de TACA, associació d'artistes de les comarques gironines, i ha estat membre de la junta dels Amics del Museu d'Art de Girona. Des de 1994 ha participat a exposicions nacionals i internacionals. Puigbaldoyra és cofundadora de Cocu, l'associació cultural que coordina l'Escola d'Art Josep Lloveras.
El període de presentació de l'oferta formativa del Centre Cultural Sala Galà és el mateix que els altres anys i els coordinadors ja estan treballant per donar servei als alumnes del proper curs. El Centre Cultural Sala Galà està a punt per començar el curs 2016/2017.



1470729601L'Audicio del Taller Orquestra de l'Escola de Musica.jpg


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version