Riudellots de la Selva. En marxa el nou servei de préstec a domicili de la Biblioteca de Riudellots de la Selva

Aquest estiu ha entrat en funcionament el nou servei de préstec a domicili de la Biblioteca Anna Nadal i Serra de Riudellots de la Selva, per a persones amb dificultat de mobilitat. Ja hi ha els primers usuaris d'aquest servei, pensat per a aquelles persones que tenen dificultat de mobilitat per algun problema de salut, o per a persones d'edat avançada.

El servei pretén també implicar els joves del municipi a participar-hi com a voluntaris. Per fer-ho, l'Espai Jove ha iniciat un procés de captació de voluntaris que vulguin col·laborar amb la Biblioteca per portar llibres, revistes, CD... a casa dels sol·licitants del servei.

1470643201servei.jpg