Llagostera. L’Ajuntament de Llagostera organitza una xerrada sobre la seguretat ciutadana en el domicili

L‘Ajuntament de Llagostera ha organitzat una xerrada adreçada i oberta a la població, sobre seguretat ciutadana en el domicili, on hi participaran Mossos d‘Esquadra i Policia Local.

La xerrada tindrà lloc al local social de La Caixa el proper dimecres 20 de març a les 20:30 h.

L’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria ha explicat que “l‘objectiu principal d’aquesta xerrada és fomentar la cultura de la prevenció per part dels ciutadans a través dels consells dels cossos de seguretat”.

Hi participarà per part dels Mossos d’Esquadra, el Sr. Xavier Domènech, cap de l‘Àrea Bàsica Policial del Gironès i el Sr. Jordi Bartomeu de l‘Oficina de Relacions amb la Comunitat de Girona i per part de la Policia Local, el sergent Sr. Joan Linde.

Què hem de fer quan veiem algú sospitós, com podem col·laborar els ciutadans i quins són els "modus operandi" més freqüents... Són algunes de les qüestions que es tractaran.

S’obrirà un torn obert de col·loqui on s’intentarà donar resposta a totes les preguntes i dubtes que plantegin els assistents.