Amposta. L'Escola de teatre i circ d'Amposta present a la II Nit de l'Enoturisme de Catalunya

EtcA ha dissenyat un espectacle dins el celler modernista del Pinell de Brai

Demà 26 de juliol, el Pinell de Brai acull la II Nit de l’Enoturisme de Catalunya. L’Escola de teatre i circ d’Amposta (EtcA) i els seus alumnes seran els protagonistes de l’espectacle que ha estat dissenyat per emmarcar la cerimònia i que dóna vida al celler modernista del Pinell de Brai.

L’ espectacle creat per l’EtcA posa l’accent en el vi com a metàfora d’una relació recíproca entre el passat i el present, la cultura i la terra, les estacions i el paisatge. Aquest diàleg poètic es plasma escenogràficament en un projecte multidisciplinari en què conflueixen la música en directe, la dansa, l’acrobàcia i el teatre amb un protagonisme destacat del llenguatge plàstic. Aquesta proposta escènica, a més, ve avalada pels espectacles que,dins la Festa del Mercat a la Plaça, l’EtcA ha protagonitzat recreant aquell període històric.

L’EtcA ha estat pionera al territori en implementar formacions de teatre i circ, que tot i poder-se cursar per separat, es relacionen en les seves produccions. “El batec del pont”, espectacle de commemoració del centenari del Pont Penjant d’Amposta, creat al 2015, en va ser un exemple i el proper 26 de juliol, dins la II Nit de l’Enoturisme de Catalunya,  tindrem una segona proposta escènica en la mateixa línia.

A partir d’aquest mes de juliol i fruit del treball realitzat en els tres anys de trajectòria, l’Escola de teatre i circ d’Amposta forma part de l’ACET (Associació catalana d’escoles de teatre). L’ACET és membre del Consell de les Arts de Catalunya i de la Plataforma d’Ensenyament Artístic de Barcelona. Per formar part de l’ACET s’han d’acomplir una serie de requisits, en quant a la rigorositat pedagògica. El segell de l’ACET garanteix que les escoles que en formen part ofereixen una formació de qualitat, tant en estudis d’iniciació com professionals.  A mes, els estudis professionals cursats a les escoles adscrites  estan reconeguts, dins el sector, per l’Associació d’Actors i Directors professionals de Catalunya (AADPC).  L’Escola de teatre i circ d’Amposta, és l’ única escola d’arts escèniques de les Terres de l’Ebre admesa a l’ACET i els seus alumnes podran gaudir, a partir del proper curs, del carnet de l’ACET i dels avantatges que suposa.

Fitxer adjunt: 1469440802EtcA_Nit_Enoturisme.doc