Riudellots de la Selva. Riudellots de la Selva acull la jornada 'Robòtica al Servei de la Indústria 4.0'

La Sala d'Actes de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva ha acollit aquest dijous, la jornada 'Robòtica al Servei de la Indústria 4.0". L'acte, organitzat pel Consell Comarcal de la Selva i l'Ajuntament de Riudellots de la Selva, amb la col'laboració del centre tecnològic Eurecat i l'empresa ABB, ha reunit empreses de l'àmbit industrial amb voluntat d'innovar i conèixer les eines que ofereix la Indústria 4.0. En el decurs de la jornada també s'ha presentat  'Més PIME', el Centre d'Excel'lència per a la Innovació a la Pime, per ajudar a la petita i mitjana empresa gironina a endegar processos d'innovació que la facin més competitiva.

Durant l'acte, s'ha presentat YUMI©, el primer robot industrial col·laboratiu de doble braç, desenvolupat per l'empresa ABB.

146859948514072016-_DSC1890.jpg