Girona. L’Ajuntament de Girona estudiarà la demanda de places del nou aparcament del Barri Vell

Es preguntarà a les possibles persones usuàries sobre l’interès de tenir una plaça d’aparcament en concessió a 40 anys o en lloguer

L’Ajuntament de Girona començarà aquesta setmana una prospecció per conèixer la demanda per al nou aparcament del Barri Vell, que està situat al darrere de l’Ajuntament. Properament s’acabaran les obres en aquest aparcament i, per aquest motiu, el consistori ha editat un fulletó per estudiar-ne la demanda de places.

El consistori preguntarà a les possibles persones usuàries de l’aparcament si tenen interès en la concessió d’una plaça a 40 anys o bé en el lloguer. La concessió a 40 anys de la plaça d’aparcament tindrà un preu aproximat de 30.000 euros sense IVA, mentre que el lloguer mensual de la plaça tindrà un preu que oscil·larà entre els 100 i els 120 euros al mes.

Les persones que estiguin interessades en alguna de les dues opcions cal que omplin el fulletó que es distribuirà per la ciutat i que el presentin a l’Oficina Municipal d’Habitatge, a qualsevol de les seus de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Girona (consulteu-les a www.girona.cat) o que l’enviïn a través d’Internet.